onsdag den 2. maj 2012

Livlinen og omslag til vinter

Her i det svenske har de lovet et markant vejromslag, så jeg har måttet omprioritere - jeg er ikke sikker på at jeg kan komme online igen - altså før det går hjemaf.


Her er livlinen:




En mobilmast midt i ødemarken. 


Huset ligger et par dale til højre her:




Masten er ikke lavet for os i skoven, men for dem i dalen:




Og lige en blomst her til sidst:




Den bliver kaldt "Tibast" Daphne mezereum - og den vokser vildt her. Den er temmelig giftig, men jeg har valgt alligevel at have den i haven, fordi jeg jo så kan vise den til folk, så de kan undgå at spise de flotte røde bær den får senere.


Det var alt for nu - tar til huset nu og får taget billeder af haven - de har lovet pænt med sne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...