lørdag den 6. oktober 2012

Kiwi? ja, Kiwi!

Mange vil nok give mig ret i at denne sæson har været ret speciel. 
Forårets hårde frost på barmark var meget hård ved temmelig mange planter. 
Nogle kom kun langsomt igang, og mange så vi slet ikke. 

Sådan troede jeg det var gået for min kiwi.
Men se så lige her:
Kiwi - Actinidia deliciosa - oktober 2012
Jeg havde totalt opgivet denne Kiwi, så jeg blev meget overrasket, da jeg idag så dette kønne røde skud, lige ved siden af den gamle døde stamme. 
Nyudsprunget her i starten af oktober - det er meget sent og unægteligt lidt underligt.
Håber at dette friske skud når at hærde så tilpas, at den har en chance næste år - vinteren bliver jo iøvrigt også mild, siger de jo. Ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...